شناسهٔ خبر: 179113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد مدیریت بحران کشور انجام شد؛

پایش و ارزیابی عملکرد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران ویژه ادارات شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان

جلسه جمع بندی پایش و ارزیابی عملکرد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران ویژه ادارات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، با حضور مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت بحران کشور، هیئت همراه، ذاکری و شادمان از مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل،  پازوکی مدیر کل مدیریت بحران استانداری، عارف امرایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، مدیران ، معاونان و کارشناسان ادارات استانی شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی جلسه پایش و ارزیابی عملکرد ستاد پیشگیری در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدا هرکدام از مدیران به ترتیب شمه ای از چارت سازمانی مدیریت بحران ادارات خود ارائه و در ادامه گزارشاتی از کارکرد هزینه های مالی، مشکلات اعتباری و سایر موارد مربوط به اتفاقات حوزه مدیریت بحران، ارائه و با هیئت کارشناسان و مدیران سازمان مدیریت بحران  در میان  گذاشته و تبادل نظر کردند.

در این جلسه عارف امرایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، در ابتدا به معرفی چارت مدیریت بحران اداره پرداخت و در ادامه به شرحی از موضوعات مربوط به سیل ۹۸ از جمله میزان آسیب دیدگی راهها و ابنیه، تخصیص اعتبارات، کمبود اعتبارات و سایر پارامتر های از جمله امکانات، چالش ها، کمبودها مربوط به مدیریت بحران حوزه راهداری و حمل و نقل ارائه کردند.

در پایان مقرر شد تمام ادارات حوزه راه و شهرسازی گزارشات خود که شامل (چارت مدیریت بحران، امکانات، کمبود ها، اعتبارات لازم، موارد مربوط به سیل ۹۸، مشکلات و چالش های اجتماعی، ایمنی، مالی و سایر موضوعات) مرتبط سفر اخیر مدیر کل و هیات همراه را طبق دستور کارهای جلسات و بازدید های میدانی سه روز گذشته به اداره‌کل مدیریت بحران جهت تصمیم گیری های بعدی ارسال کنند.